Un client poate beneficia de un voucher de reducere o singură dată pentru fiecare comandă plasată.
Orice încercare de a utiliza/a aplica în mod repetititv un voucher în cadrul unei comenzi sau utilizarea/aplicarea efectivă în mod repetitiv a unui voucher de reducere în cadrul unei comenzi constituie încercarea de a frauda sistemul de comenzi online al vânzătorului și comanda poate fi anulată de către www.cridaro.ro.
Astfel, un voucher de reducere poate fi utilizat/aplicat o singura data in cadrul unei comenzi.
*Datorita preturilor foarte competitive, in perioada 15 - 17 noiembrie nu se va accepta utilizarea niciunui tip de voucher.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.cridaro.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit ("pret derizoriu", art. 1665 alin. 2 Noul Cod Civil), inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
4. PLATA PRODUSELOR
Plata produselor se poate face numerar (direct catre curier) sau OP.
5. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină https://www.cridaro.ro/livrare .
Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 2 ore pana la 30 de zile.
În cazul livrărilor prin curierat www.cridaro.ro, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei sa fie verificat ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : contact@cridaro.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Atentie !!! In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda si se insista asupra verificarii produsului/produselor cat si a accesoriilor in prezenta agentului de curierat cat si a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.
Receptia coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor www.cridaro.ro se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client!
Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!
Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014*
6. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate www.cridaro.ro și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:
explorarea conţinutului www.cridaro.ro reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;
Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.
O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de e-mail: contact@cridaro.ro
7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina https://www.cridaro.ro/politica-de-confidentialitate.
8. GARANȚII
Toate produsele comercializate de către magazinul online www.cridaro.ro, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale.
Garanția produselor comercializate de către www.cridaro.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor www.cridaro.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.
9. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată:
https://www.cridaro.ro/politica-de-retur
Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).
Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator.
Atentie! Persoanele juridice nu detin calitatea de consumator si prin urmare nu pot beneficia de returul produselor achizitionate.
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
10. FORȚA MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul www.cridaro.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul.
11. Politica de Service
In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online www.cridaro.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor.
Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare, ambalare, manipulare sau transport.
Modul de ambalare:
Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.
Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare(suporti sustinere, folie protectie, pungi de aer, cutie).
Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.
Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.
*O.G 34/2014 art 20 :
În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.